صدای مشتری

مشتری گرامی، از اینکه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان می گذارید سپاسگزاریم.
واحد امور مشتریان مرکز کامپیوتر ایران با رویکرد تداوم و تسهیل ارتباط مشتریان گرانقدر با مجتمع به منظور زیر تشکیل گردیده است:

  • تسریع فرآیند پاسخگویی به سوالات و شکایات احتمالی مشتریان
  • نظارت مستمر بر نحوه ارائه محصولات و خدمات از سوی واحدهای مرکز کامپیوتر ایران به مشتریان
  • افزایش مستمر سطح رضایت مشتریان

واحد امور مشتریان (CRM) مرکز کامپیوتر ایران، پس از بررسی فرم تکمیل شده شما، به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی و بررسی موضوع با شما تماس خواهند گرفت.

مشتری گرامی از طریق ارسال فرم زیر ما را از سوالات ، پیشنهادات یا  شکایات خود مطلع نمایید:

در حال بارگزاری