آمازون دستیار هوش مصنوعی Q را برای کسبوکارمعرفی کرد
آمازون دستیار هوش مصنوعی Q را برای کمک به افرادبا هدف درک بهتر دادهها،تولیدمحتوا،حل مشکلات،و انجام کارها با استفاده از دادهها و تخصص موجود در سازمانها معرفی کرد.
آمازون کسبوکار خدمات خود را از چتبات هوش مصنوعی جدیدی شبیه به چت جی بی تی رونمایی کرد.
این چتبات با نام آمازونQ برای سازمانها ساخته شده است و میتواند به سؤالاتی درباره شرکتها پاسخ دهد.
آدام سلیپسکی مدیرعامل AWS در یک سخنرانی این چت بات را معرفی کرد و از آن به عنوان یک دستیار هوش مصنوعی نام برد که به سوالات مربوط به کسب و کارها پاسخ میدهد.
برای مثال، کارمندان میتوانند از آمازون کیو Q در مورد آخرین دستورالعملهای سازمان درباره استفاده از لوگو شرکت سوال کنند.
این هوش مصنوعی میتواند در بین اسنادهای مختلف شرکت بگردد و به شما پاسخ دهد.
درحالحاضر، دو محصول از آمازون کیو دردسترس است:
Amazon Q Business
Amazon Q Developer
با استفاده از Amazon Q Developer توسعهدهندگان میتوانند درزمینه کدنویسی،تست،بهروزرسانی برنامهها،عیبیابی،اسکن امنیتی و بهینهسازی از سرویس های وب آمازون کمک دریافت کنند.
گفته میشود توسعهدهندگان در زمینه کد نویسی واقعی فقط حدود ۳۰ درصد از زمان خود را صرف میکنند.
الباقی زمان صرف کارهای خستهکننده و تکراری میشود. بهنظر میرسد آمازون کیو (Q) به حل این مشکل کمک خواهد کرد.
لازم به ذکر است که آمازون کیو(Q) فقط برای توسعهدهندگان نیست زیرا با نسخه Business کارمندان میتوانند با دادههای شرکت تعامل داشته باشند و سؤالاتی درباره دادههای شرکت از هوش مصنوعی بپرسند وخلاصهسازی دریافت کنند
محتوا را براساس دادهها تولید کنند و کارهایی را براساس آن را انجام دهند.